Yachts Export Poland

Inicjator projektów i wyłączny dystrybutor spacerowych jachtów pół-ślizgowych 989 Platinum, Balt 818 Tytan, Balt 918 Tytan oraz Balt 1018 Tytan. Dystrybutor jachtów żaglowych i motorowych.

Pasja rodzi profesjonalizm,
profesjonalizm daje jakość,
a jakość to luksus w życiu.
Współwłaściciele Firmy

BALT 818 TYTAN
  • Opis
  • Dane Techniczne
  • Wyposażenie
  • Galeria
  • Informacje Dodatkowe

Jednostka Balt 818 Tytan to technologiczny sukces, wyprzedzający – w przenośni i dosłownie – wszystkie pływające obecnie łodzie typu houseboat. Jest to pierwszy houseboat o kadłubie pół-ślizgowym o długości 8m – zapewniający w sytuacjach awaryjnych (załamanie pogody; kurs kolizyjny z większą jednostką na rzece, bądź w zatoce portowej; silny nurt rzeki; nieszczęśliwe zdarzenie) – odpowiednią moc i szybkość, by uniknąć niebezpieczeństwa. Prędkość 25 km/h, zagwarantuje przyjemne i bezpiecznie przemieszczanie w najpiękniejsza miejsca wybranych rzek, jezior, zalewów, czy zatok.

   Zdecydowanie najczęściej Balt 818 Tytan używany będzie do pływania spacerowego z prędkościami ok 4-6 km/h oferując użytkownikom ciszę, swobodę, oszczędność i najważniejsze – radość z każdej chwili spędzonej na wodzie, niezależnie od pogody – dzięki stylowemu, nowoczesnemu dachowi podkreślającemu indywidualny charakter łodzi. 

Najważniejsze zalety użytkowania Balt 818 Tytan

  • Bądź nowoczesny – Innowacyjny kadłub o konstrukcji pół-ślizgowej umożliwia uzyskanie optymalnej prędkości ok 23-25 km/h przy relatywnie niewielkiej mocy silnika zaburtowego.

  • Wyróżnij się na wodzie – Nowoczesny, stylowy wygląd, indywidualny charakter łodzi.

  • Nie martw się o utrzymanie – duża ekonomia użytkowania przy silniku zaburtowym w trakcie pływania spacerowego.

  • Konkurencyjna cena zakupu – Balt 818 Tytan to houseboat na Twoją kieszeń – skontaktuj się z nami i dowiedz się szczegółów oferty.

  • Bądź niezależny od warunków pogodowych – zadaszony kokpit,otwarty dokoła zapewniający dobrą widoczność i ochronę przed deszczem. W upalne słoneczne dni w kokpicie panuje cień, a przewiewające powietrze przynosi przyjemne uczucie orzeźwienia.

  • Zaproś przyjaciół i podziel się radością – kokpit z siedziskiem w kształcie litery ”L” zachęca do relaksu i biesiadowania z bliskimi. Wygodna komunikacja nie ogranicza przejścia na pokład.

  • Zabierz Balt 818 Tytan wszędzie tam dokąd zechcesz – wymiary jednostki oraz jej ciężar 1800 kg umożliwiają transport za własnym samochodem osobowym.

  • Czuj się wolny na wodzie i cumuj wszędzie tam, gdzie masz ochotę Zanurzenie ok 40 cm umożliwia swobodne przybicie do brzegu.

  • Przerwa na kąpiel – platforma rufowa ułatwi Ci dostęp do wody.

  • Odpocznij pod pokładem – we wnętrzu czeka na Ciebie 6 miejsc sypialnych, kambuz i wydzielona kabina WC.

  • Nic cię nie ominie – stół kabiny zaprojektowano w układzie prostopadłym do dużego panoramicznego okna, przez które możesz podziwiać okolicę- niezależnie czy jest to promenada spacerowa w Giżycku, kwitnący kwiatami brzeg kanału w Amsterdamie, czy przystań łodzi na Łabie w Szwajcarii Saksońskiej.

  • Wyprostuj się i korzystaj z jasnej,nasłonecznionej przestrzeni wewnątrz łodzi – pełna wysokość stania aż do kabiny dziobowej ułatwi Ci dojście do Twojej ulubionej koi.

  • Pełne wyposażenie – Przestrzeń technologiczna umożliwi nam instalację systemów które będziesz potrzebował : ciepłej wody, toalety ze zbiornikiem na fekalia, prysznica w kabinie WC, kuchenki gazowej, ogrzewania, zestawu mycia pokładu, prysznica rufowego, systemu Audio, TV oraz odpowiedniej elektroniki.

Projekt wykonano według pomysłu, wytycznych i na zlecenie Yachts Export Poland Sp.J.

Przedstawione materiały stanowią materiał informacyjny, nie są prawnie wiążące i nie stanowią oferty handlowej. Przedstawione zdjęcia mają charakter poglądowy. Producent zastrzega sobie prawo do zmian cen oraz wyposażenia. 


ProducentBalt Yacht
Długość kadłuba8,48 m
Szerokość kadłuba2,70 m
Zanurzenie0,40 m
Waga standardowa1900 kg
Zbiornik wody170 L
Zbiornik fekaliów50 L
Zbiornik paliwa100 L
Silnik (KM)inboard max. 60, outboard max. 90
Koje / Osób6
Kategoria CEC


Napęd

Po przeprowadzeniu testów silników, pomiarów prędkości i możliwości łodzi
oferujemy naszym klientom 3 wersje napędowe, dostosowane do indywidualnych możliwości i potrzeb :

Silnik 20KM
Dla użytkowaników bez uprawnień do pływania wypornościowego

Silnik 50KM
Dla użytkowników z uprawnieniami do pływania pół-ślizgowego

Silnik 90KM
Dla użytkowników z uprawnieniami do pływania ślizgowego

*Prędkość łodzi może  ulegać wahaniom w zależność od pogody, stanu wody i obciążenia łodzi.

Wyposażenie standardowe:

POKŁAD I KOKPIT

  • Kadłub i pokład w kolorze białym z powierzchniami antypoślizgowymi
  • Konstrukcja przekładkowa
  • Ręcznie wykonany laminat
  • Pasy linii wodnej (czarne lub białe)
  • Listwa ozdobna – maskująca po obu burtach
  • Okno panoramiczne z plexi na lewej burcie i pokładzie
  • Okno panoramiczne z plexi na prawej burcie i pokładzie
  • Wloty powietrza na zakończeniu lewego okna kabiny
  • Luk kotwiczny Instalacja gazowa z butlą gazową (2 kg w luku dziobowym)
  • Wywietrznik nad kambuzem
  • Otwierany luk na pokładzie
  • 2 x półkosze dziobowe
  • Półkosz rufowy
  • 4 x knagi cumownicze
  • Przestronny kokpit z owiewką z plexi
  • Platforma kąpielowa z drabinką oraz komorą umożliwiającą mocowanie silnika
  • System sterowania hydraulicznego
  • Konsola
  • Fotel sternika – kolor szary
  • 2 x zamykane bakisty rufowe
  • Zejściówka z zamknięciem

WNĘTRZE

  • Zabudowa wnętrza w okleinie HPL (orzech lub buk) i akrylux
  • Podłoga ze sklejki z wykładziną mocowana na rzepy
  • Materace w kabinie (kolor do wyboru)
  • Kambuz ze zlewozmywakiem ze stali nierdzewnej zintegrowany z dwupalnikową kuchenką gazową i miejscem na lodówkę
  • Opuszczany stół w messie z siedziskami (stół składany jako podkład pod materace do spania)
  • Półki w salonie nad oknem oraz w kambuzie nad oknem
  • Otwarta podwójna koja dziobowa z półką i otwieranym lukiem
  • Otwarta koja rufowa (podwójna koja w wersji z silnikiem zaburtowym)
  • Kabina łazienkowa z laminatu z umywalką, miejscem na toaletę i wywietrznikiem Instalacja wodna
  • zbiornik wody pitnej 80 l
  • 2 x elektryczna pompa zęzowa
  • Schody wejściowe z handrelingiem
  • Kieszeń na sztorcklapę

ELEKTRYKA

  • Akumulator użytkowy 100 Ah
  • Tablica elektryczna 8 poz. w kabinie
  • Gniazdo 12V przy tablicy elektrycznej
  • 6 x sufitowe lampki LED (wewnątrz łodzi)
  • Lampka do czytania nad stołem
    Foliowanie łodzi

Wyposażenie opcjonalne dostępne na życzenie.



Pozostałe w tej kategorii
BALT 918 TYTAN - Nowość 2018
  BALT 918 TYTAN to kontynuacja serii jachtów TYTAN (Balt 818 Tytan produkowany jest od 2013 roku, został ulubieńcem klientów oraz Jachtem Roku 2015 w Polsce). Premiera jednostki odbędzie się wiosną 2018 roku.   BALT 918 TYTAN będzie pół-ślizgową jednostką spacerową z obszerną mesą salonową na górnym poziomie, oraz przestronnym kokpitem z dodatkową częścią wypoczynkową. Projekt jachtu jest owocem zrozumienia potrzeb klientów i użytkowników, dla których nie duży rozmiar łodzi ma znaczenie – ale jej funkcjonalność wynikająca z przemyślanych rozwiązań i przestrzeni, łatwość manewrowa, elegancja i atrakcyjna cena. Mesa w formie salonowej jest jasna, nasłoneczniona i przyjemna zarówno dla sternika, jak i całej załogi. Taki układ wnętrza jednoczy uczestników rejsu i pozwola być razem, niezależnie od wykonywanych czynności. Przeszklony kokpit umożliwia podziwianie widoków i jednocześnie chroni przed wiatrem i niepogodą Pod pokładem dostępne są 3 wygodne, zamykane drzwiami kabiny sypialne. Cechuje je zarówno pełna wysokość stania, jak również dostępność szafek meblowych i wygodnych, pełnowymiarowych koi. A wszystko to starannie, przytulnie wykończone przez doświadczonych szkutników stoczni Balt-Yacht. Kabina sanitarna również nie ogranicza użytkownika – jest jasna, egronomiczna, przestrzenna i wyposażona we wszelkie niezbędne instalacje – toalety, umywalki, prysznica, ogrzewanie i wentylację.   Ideą przewodnią w tworzeniu projektu BALT 918 TYTAN były słowa słynnego architeka Ludwika Mies van der Rohe – ''Less is more'' (''mniej znaczy więcej''). Zadaniem było stworzenie jachtu bez zbędnych tendencyjnych udziwnień i zdobiących elementów. Projektanci stanęli na wysokości zadania, stworzyli model elegancki, ponadczasowy, spójny w swojej stylistyce, zachwycający wyważonymi proporcjami i prostotą wdzięku. Długie, opadające ku dołowi szyby mesy wraz ze smukłym długim dachem zakończonym łągodnym skosem nad owiewką tworzą wrażenie smukłości i dostojności. Kadłub o długości 8,30m i szerokości 3,00m jest doskonały zarówno do biesiadowania na pokładzie dziobowym, – ale także do łatwego i zwinnego manewrowania w ciasnym porcie.Projekt wykonano według pomysłu, wytycznych i na zlecenie Yachts Export Poland Sp.J.  
989 PLATINUM i 989 PLATINUM FLYBRIDGE
Powitajmy jednostkę, która odmieni znaczenie słów „jacht spacerowy”. Pół- ślizgowy jacht 989 PLATINUM odkrywa nową jakość wnętrza oferując użytkownikom kokpit salonowy z pełnym wyposażeniem na pobyt dzienny oraz komfortowe, przytulne ergonomiczne wnętrze pod pokładem na pobyt nocny. Jeszcze więcej słońca i przestrzeni czeka w nowej wersji 989 PLATINUM FLYBRIDGE! Przestrzeń, jaką oferuje 989 PLATINUM pozwoli swobodnie cieszyć się czasem spędzonym na wodzie z najbliższymi. Szlachetny styl jachtu sięga do przyszłości i podąża ku nowoczesności, tak abyście czuli się wyjątkowo na jego pokładzie. 989 PLATINUM to jacht budowany na rozumieniu Waszych potrzeb. Konstrukcja pół- ślizgowa zapewni bezpieczeństwo użytkowania, a wyposażenie z asortymentu leczniczo- zdrowotnego, takie jak dysze świetlne czy masaże wodne- będą dbały o Wasze zdrowie i doskonałe samopoczucie.Najważniejsze atuty jachtu 989 PLATINUM: – pierwszy polski jacht spacerowy z kokpitem salonowym zapewniającym nadzwyczajny komfort, – nowoczesny kadłub o konstrukcji pół- ślizgowej oraz szlachetny i stylowy wygląd, – komfortowe warunki zamieszkania dla 2-8 osób. Warianty wnętrza 1-, 2-, 3- i 4- kabinowe. – ekonomia użytkowania spacerowego, bezpieczeństwo i prędkość w sytuacjach awaryjnych. – Trzy wersje napędu (1 silnik zaburtowy / 2 silniki zaburtowe / wbudowany diesel na wale prostym).       Projekt wykonano według pomysłu, wytycznych i na zlecenie Yachts Export Poland Sp.J.  

x
Polityka Plików Cookies

Nasza strona korzysta z plików cookies. Używamy ich w celu poprawy jakości świadczonych przez nas usług. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody, możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Więcej informacji na temat wykorzystywanych przez nas informacji zapisywanych w plikach cookies znajdziesz w polityce plików cookies. Czytaj więcej.