Yachts Export Poland

Wyłączny Dystrybutor spacerowych jachtów pół-ślizgowych Stoczni BALT YACHT K.A.iB.Kozłowscy sp.j. Balt 818 Tytan, Balt 918 Tytan oraz Balt 1018 Tytan.

Pasja rodzi profesjonalizm,
profesjonalizm daje jakość,
a jakość to luksus w życiu.
Współwłaściciele Firmy

BALT 818 TYTAN
  • Opis
  • Dane Techniczne
  • Wyposażenie
  • Galeria
  • Informacje Dodatkowe

Jednostka Balt 818 Tytan to technologiczny sukces, wyprzedzający – w przenośni i dosłownie – wszystkie pływające obecnie łodzie typu houseboat. Jest to pierwszy houseboat o kadłubie pół-ślizgowym o długości 8m – zapewniający w sytuacjach awaryjnych (załamanie pogody; kurs kolizyjny z większą jednostką na rzece, bądź w zatoce portowej; silny nurt rzeki; nieszczęśliwe zdarzenie) – odpowiednią moc i szybkość, by uniknąć niebezpieczeństwa. Prędkość >20 km/h, zagwarantuje przyjemne i bezpiecznie przemieszczanie w najpiękniejsza miejsca wybranych rzek, jezior, zalewów, czy zatok.

   Zdecydowanie najczęściej Balt 818 Tytan używany będzie do pływania spacerowego z prędkościami ok 4-10 km/h oferując użytkownikom ciszę, swobodę, oszczędność i najważniejsze – radość z każdej chwili spędzonej na wodzie, niezależnie od pogody – dzięki stylowemu, nowoczesnemu dachowi podkreślającemu indywidualny charakter łodzi. 

Najważniejsze zalety użytkowania Balt 818 Tytan

  • Wyróżnij się na wodzie – Nowoczesny, stylowy wygląd, indywidualny charakter łodzi.

  • Nie martw się o utrzymanie – duża ekonomia użytkowania przy silniku zaburtowym w trakcie pływania spacerowego.

  • Konkurencyjna cena zakupu – Balt 818 Tytan to houseboat na Twoją kieszeń – skontaktuj się z nami i dowiedz się szczegółów oferty.

  • Bądź niezależny od warunków pogodowych – zadaszony kokpit,otwarty dokoła zapewniający dobrą widoczność i ochronę przed deszczem. W upalne słoneczne dni w kokpicie panuje cień, a przewiewające powietrze przynosi przyjemne uczucie orzeźwienia.

  • Zaproś przyjaciół i podziel się radością – kokpit z siedziskiem w kształcie litery ”L” zachęca do relaksu i biesiadowania z bliskimi. Wygodna komunikacja nie ogranicza przejścia na pokład.

  • Zabierz Balt 818 Tytan wszędzie tam dokąd zechcesz – wymiary jednostki oraz jej ciężar ok. 1900 kg umożliwiają transport za własnym samochodem osobowym.

  • Czuj się wolny na wodzie i cumuj wszędzie tam, gdzie masz ochotę Zanurzenie ok 40 cm umożliwia swobodne przybicie do brzegu.

  • Przerwa na kąpiel – platforma rufowa ułatwi Ci dostęp do wody.

  • Odpocznij pod pokładem – we wnętrzu czeka na Ciebie 6 miejsc sypialnych, kambuz i wydzielona kabina WC.

  • Nic cię nie ominie – stół kabiny zaprojektowano w układzie prostopadłym do dużego panoramicznego okna, przez które możesz podziwiać okolicę- niezależnie czy jest to promenada spacerowa w Giżycku, kwitnący kwiatami brzeg kanału w Amsterdamie, czy przystań łodzi na Łabie w Szwajcarii Saksońskiej.

  • Wyprostuj się i korzystaj z jasnej,nasłonecznionej przestrzeni wewnątrz łodzi – pełna wysokość stania aż do kabiny dziobowej ułatwi Ci dojście do Twojej ulubionej koi.

  • Pełne wyposażenie – Przestrzeń technologiczna umożliwi nam instalację systemów które będziesz potrzebował : ciepłej wody, toalety ze zbiornikiem na fekalia, prysznica w kabinie WC, kuchenki gazowej, ogrzewania, zestawu mycia pokładu, prysznica rufowego, systemu Audio, TV oraz odpowiedniej elektroniki.

Przedstawione materiały stanowią materiał informacyjny, nie są prawnie wiążące i nie stanowią oferty handlowej. Przedstawione zdjęcia mają charakter poglądowy. Producent zastrzega sobie prawo do zmian cen oraz wyposażenia. 


ProducentBALT YACHT K.A.i B.Kozłowscy sp.j.
Długość kadłuba8,48 m
Szerokość kadłuba2,70 m
Zanurzenie0,40 m
Waga standardowa1900 kg
Zbiornik wody80- 170 l
Zbiornik fekaliów50 l
Zbiornik paliwa100 l
Silnik (KM)max. 150 KM
Koje / Osób6 / 8
Kategoria CEC - 6


 Wyposażanie dodatkowe

Pokład

1 Inny kolor żelkotu kadłuba (kadłub jednokolorowy): niebieski, jasnoszary, granatowy lub grafitowy

2 Inny kolor żelkotu kadłuba (kadłub dwukolorowy): biało-niebieski, biało-jasnoszary, biało-granatowy lub biało-grafitowy

3 Biała farba antyporostowa

4 Pełny reling boczny (zamiast półkoszy dziobowych w std)

5 Dwie dodatkowe knagi na półpokładach

6 Trap dziobowy z drabinką i rolką do kotwicy

7 Przedłużenie platformy rufowej

8 Teak na przedłużeniu platformy rufowej

9 Flexiteak na przedłużeniu platformy rufowej

10 Teak na pokładzie (po prawej i lewej stronie chodników oraz z przodu obok klapy dziobowej)

11 4 x uchwyty na wędki na rufie

12 6 x uchwyty na odbijacze

13 Komplet: 4 x liny cumownicze, 6 x białe odbijacze

14 Otwierany luk w toalecie

15 Otwierany luk w messie (nad stołem)

16 Otwierany luk w messie (nad kuchnią)

17 Otwierany luk w kabinie rufowej

18 Otwierany luk Lewmar Flush na pokładzie (zamiast otwieranego luku w std)

19 Pokrywa laminatowa silnika zaburtowego (opcja możliwa jest jedynie z przedłużeniem platformy rufowej poz. 7)

20 Szary materac słoneczny na dziobie + pokrowiec

21 Zestaw do mycia pokładu (pobór wody z zewnątrz)

Wnętrze

22 Imitacja teaku w kabinie (zamiast wykładziny mocowanej na rzepy w std)

23 Zasłonka koi rufowej

24 Zasłonka koi dziobowej

25 Zamkniecie koi rufowej: ścianką z zasłonką

26 Zamknięcie koi dziobowej: pełną ścianką z drzwiczkami

27 Plisy na okna boczne kabiny środkowej, dziobowej i rufowej

28 Roleta na okno w toalecie

29 Roleta zaciemniająca z moskitierą na luk pokładowy w kabinie dziobowej

30 System ciepłej wody, bojler 25l (przy silniku stacjonarnym grzanie wody z lądu (wymagana ładowarka 220V) i podczas pracy silnika; przy silniku zaburtowym grzanie wody tylko z lądu (wymagana ładowarka 220V))

31 Toaleta chemiczna

32 Toaleta morska elektryczna + zbiornik na fekalia 54l ,odpływ fekali grawitacyjny lub odessanie w porcie (wymagany dodatkowy akumulator z ładowarką )

33 Prysznic w kabinie WC ze skrzynką prysznicową (woda ze zbiornika wody pitnej)

34 Większy zbiornik wody ok. 170l (zamiast zbiornika wody w std)

35 Stały zbiornik paliwa ok.100l z analogowym czujnikiem i wskaźnikiem

36 Tapicerka na ściany burty Antara Plus Dune 3009 (koja dziobowa oraz rufowa)

Elektryka

37 Podświetlenie pod przedłużeniem platformy rufowej

38 Lodówka 30l szufladowa (elektr.)

39 Lodówka 64l (elektr.)

40 Mikrofalówka (220V – działa tylko przy podłączeniu w porcie)

41 Radio z bluetooth i USB, 2 głośniki w messie, antena

42 2 dodatkowe głośniki w kokpicie

43 Instalacja telewizyj


Wyposażenie standardowe:

Pokład i kadłub

  • Kadłub i pokład w kolorze białym z powierzchniami antypoślizgowymi
  • Konstrukcja przekładkowa
  • Ręcznie wykonany laminat
  • Pasy linii wodnej (czarne lub białe)
  • Listwa ozdobna – maskująca po obu burtach
  • Okno panoramiczne z plexi na prawej burcie i pokładzie
  • Okno panoramiczne z plexi na lewej burcie i pokładzie
  • Wloty powietrza na zakończeniu lewego okna kabiny
  • Luk kotwiczny
  • Instalacja gazowa z nienapełnioną butlą gazową (2kg w luku dziobowym)
  • Wywietrznik nad kambuzem
  • Otwierany luk na pokładzie
  • 2 x półkosze dziobowe
  • Półkosz rufowy
  • 4 x knagi cumownicze
  • Przestronny kokpit z owiewką z plexi
  • Platforma kąpielowa z drabinką  4-stopniową oraz komorą umożliwiającą mocowanie silnika
  • System sterowania hydraulicznego
  • Konsola
  • Fotel sternika – kolor szary
  • 2 x zamykane bakisty rufowe
  • Zejściówka z zamknięcie
    Wnętrze
  • Zabudowa wnętrza w okleinie HPL (do wyboru: dąb polski lub orzech) i acrylux
  • Podłoga ze sklejki z wykładziną mocowaną na rzepy
  • Materace w kabinie (kolor do wyboru)
  • Kambuz ze zlewozmywakiem, dwupalnikową kuchenką gazową i miejscem na lodówkę
  • Opuszczany stół w messie z siedziskami (stół składany jako podkład pod materace do spania)
  • Półki w salonie nad oknem oraz w kambuzie nad oknem
  • Otwarta podwójna koja dziobowa z półką, dokładką koi dziobowej i otwieranym lukiem
  • Otwarta podwójna koja rufowa
  • Kabina łazienkowa z laminatu z umywalką, miejscem na toaletę i wywietrznikiem
  • Instalacja wodna zbiornik wody pitnej 80l
  • 2 x elektryczna pompa zęzowa
  • Schody wejściowe z handrelingiem
  • Kieszeń na sztorklapę


Elektryka

  • Akumulator użytkowy 100 Ah
  • Tablica elektryczna 8 poz. w kabinie
  • Gniazdo 12V przy tablicy elektrycznej (wewnątrz łodzi)
  • 6 x sufitowe lampki LED
  • Lampka do czytania nad stołem
  • Foliowanie łodzi

 

 

„Informacje handlowe zawarte w reklamach lub ogłoszeniach nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego. „

 



Pozostałe w tej kategorii
BALT 1018 TYTAN - Nowość 2019
BALT 1018 TYTAN To kontynuacja serii jachtów TYTAN (Balt 818 Tytan produkowany jest od 2013 roku, został ulubieńcem klientów oraz Jachtem Roku 2015 w Polsce). Premiera jednostki odbędzie się w 2019 roku. BALT 1018 TYTAN będzie pół-ślizgową jednostką spacerową z obszerną mesą salonową na górnym poziomie, oraz przestronnym kokpitem z dodatkową częścią wypoczynkową. Projekt jachtu jest owocem zrozumienia potrzeb klientów i użytkowników, dla których nie duży rozmiar łodzi ma znaczenie – ale jej funkcjonalność wynikająca z przemyślanych rozwiązań i przestrzeni, łatwość manewrowa, elegancja i atrakcyjna cena. Mesa w formie salonowej jest jasna, nasłoneczniona i przyjemna zarówno dla sternika, jak i całej załogi. Taki układ wnętrza jednoczy uczestników rejsu i pozwola być razem, niezależnie od wykonywanych czynności. Przeszklony kokpit umożliwia podziwianie widoków i jednocześnie chroni przed wiatrem i niepogodą. Pod pokładem dostępne są 2 wygodne, zamykane drzwiami kabiny sypialne. Cechuje je zarówno pełna wysokość stania, jak również dostępność szafek meblowych i wygodnych, pełnowymiarowych koi. A wszystko to starannie, przytulnie wykończone przez doświadczonych szkutników stoczni Balt-Yacht. Kabina sanitarna również nie ogranicza użytkownika – jest jasna, ergonomiczna, przestrzenna i wyposażona we wszelkie niezbędne instalacje – toalety, umywalki, prysznica, ogrzewanie i wentylację. Ideą przewodnią w tworzeniu projektu BALT 1018 TYTAN były słowa słynnego architeka Ludwika Mies van der Rohe – ”Less is more” (”mniej znaczy więcej”). Zadaniem było stworzenie jachtu bez zbędnych tendencyjnych udziwnień i zdobiących elementów. Projektanci stanęli na wysokości zadania, stworzyli model elegancki, ponadczasowy, spójny w swojej stylistyce, zachwycający wyważonymi proporcjami i prostotą wdzięku. Długie, opadające ku dołowi szyby mesy wraz ze smukłym długim dachem zakończonym łągodnym skosem nad owiewką tworzą wrażenie smukłości i dostojności. Kadłub o długości 8,30m i szerokości 3,00m jest doskonały zarówno do biesiadowania na pokładzie dziobowym, – ale także do łatwego i zwinnego manewrowania w ciasnym porcie.     „Informacje handlowe zawarte w reklamach lub ogłoszeniach nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego. „  
Balt 918 Tytan - Nowość 2019
  BALT 918 TYTAN będzie pół-ślizgową jednostką spacerową z obszerną mesą salonową na górnym poziomie, oraz przestronnym kokpitem z dodatkową częścią wypoczynkową. Projekt jachtu jest owocem zrozumienia potrzeb klientów i użytkowników, dla których nie duży rozmiar łodzi ma znaczenie – ale jej funkcjonalność wynikająca z przemyślanych rozwiązań i przestrzeni, łatwość manewrowa, elegancja i atrakcyjna cena. Mesa w formie salonowej jest jasna, nasłoneczniona i przyjemna zarówno dla sternika, jak i całej załogi. Taki układ wnętrza jednoczy uczestników rejsu i pozwola być razem, niezależnie od wykonywanych czynności. Przeszklony kokpit umożliwia podziwianie widoków i jednocześnie chroni przed wiatrem i niepogodą Pod pokładem dostępne są 3 wygodne, zamykane drzwiami kabiny sypialne. Cechuje je zarówno pełna wysokość stania, jak również dostępność szafek meblowych i wygodnych, pełnowymiarowych koi. A wszystko to starannie, przytulnie wykończone przez doświadczonych szkutników stoczni Balt-Yacht. Kabina sanitarna również nie ogranicza użytkownika – jest jasna, egronomiczna, przestrzenna i wyposażona we wszelkie niezbędne instalacje – toalety, umywalki, prysznica, ogrzewanie i wentylację.   Ideą przewodnią w tworzeniu projektu BALT 918 TYTAN były słowa słynnego architeka Ludwika Mies van der Rohe – ''Less is more'' (''mniej znaczy więcej''). Zadaniem było stworzenie jachtu bez zbędnych tendencyjnych udziwnień i zdobiących elementów. Projektanci stanęli na wysokości zadania, stworzyli model elegancki, ponadczasowy, spójny w swojej stylistyce, zachwycający wyważonymi proporcjami i prostotą wdzięku. Długie, opadające ku dołowi szyby mesy wraz ze smukłym długim dachem zakończonym łągodnym skosem nad owiewką tworzą wrażenie smukłości i dostojności. Kadłub o długości 8,30m i szerokości 3,00m jest doskonały zarówno do biesiadowania na pokładzie dziobowym, – ale także do łatwego i zwinnego manewrowania w ciasnym porcie.   Główne zalety łodzi BALT 918 TYTAN:   Nowoczesna stylistyka jachtu. · Kokpit salonowy – przestrzeń dzienna dla wszystkich użytkowników jachtu – daje możliwość przygotowywania posiłków bez konieczności schodzenia pod pokład, zapewnia wspólny relaks dla całej załogi oraz chroni przed deszczem i wiatrem. · Przestronne i funkcjonalne wnętrze – pozwala wygodnie spędzać czas na wodzie. Pełna wysokość stania oraz liczne szafki i półki zapewniają komfort aby każdy poczuł się,jak w domu. · Kadłub o długości 8,30m z 3 zamykanymi kabinami sypialnym, z pełną wysokością stanie oraz umeblowaniem. · Kadłub pół- ślizgowy – to ekonomia i bezpieczeństwo. Niewielka moc silnika zapewnia mniejsze spalanie, a konstrukcja kadłuba oferuje możliwość szybszego płynięcia w pół- ślizgu, aby w razie zagrożenia umożliwić bezpieczne przemieszczanie się. · Różne wersje napędu- silniki zaburtowe o różnej mocy, stacjonarne diesel na wale prostym oraz z przekładnią Z - spełnią oczekiwania wymagających klientów.  

x
Polityka Plików Cookies

Nasza strona korzysta z plików cookies. Używamy ich w celu poprawy jakości świadczonych przez nas usług. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody, możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Więcej informacji na temat wykorzystywanych przez nas informacji zapisywanych w plikach cookies znajdziesz w polityce plików cookies. Czytaj więcej.