Balt 918 Tytan - Nowość 2018
BALT 918 TYTAN będzie pół-ślizgową jednostką spacerową z obszerną mesą salonową na górnym poziomie, oraz przestronnym kokpitem z dodatkową częścią wypoczynkową. Projekt jachtu jest owocem zrozumienia potrzeb klientów i użytkowników, dla których nie duży rozmiar łodzi ma znaczenie – ale jej funkcjonalność wynikająca z przemyślanych rozwiązań i przestrzeni, łatwość manewrowa, elegancja i atrakcyjna cena. Mesa w formie salonowej jest jasna, nasłoneczniona i przyjemna zarówno dla sternika, jak i całej załogi. Taki układ wnętrza jednoczy uczestników rejsu i pozwola być razem, niezależnie od wykonywanych czynności. Przeszklony kokpit umożliwia podziwianie widoków i jednocześnie chroni przed wiatrem i niepogodą Pod pokładem dostępne są 3 wygodne, zamykane drzwiami kabiny sypialne. Cechuje je zarówno pełna wysokość stania, jak również dostępność szafek meblowych i wygodnych, pełnowymiarowych koi. A wszystko to starannie, przytulnie wykończone przez doświadczonych szkutników stoczni Balt-Yacht. Kabina sanitarna również nie ogranicza użytkownika – jest jasna, egronomiczna, przestrzenna i wyposażona we wszelkie niezbędne instalacje – toalety, umywalki, prysznica, ogrzewanie i wentylację.   Ideą przewodnią w tworzeniu projektu BALT 918 TYTAN były słowa słynnego architeka Ludwika Mies van der Rohe – ''Less is more'' (''mniej znaczy więcej''). Zadaniem było stworzenie jachtu bez zbędnych tendencyjnych udziwnień i zdobiących elementów. Projektanci stanęli na wysokości zadania, stworzyli model elegancki, ponadczasowy, spójny w swojej stylistyce, zachwycający wyważonymi proporcjami i prostotą wdzięku. Długie, opadające ku dołowi szyby mesy wraz ze smukłym długim dachem zakończonym łągodnym skosem nad owiewką tworzą wrażenie smukłości i dostojności. Kadłub o długości 8,30m i szerokości 3,00m jest doskonały zarówno do biesiadowania na pokładzie dziobowym, – ale także do łatwego i zwinnego manewrowania w ciasnym porcie.   Główne zalety łodzi BALT 918 TYTAN:   Nowoczesna stylistyka jachtu. · Kokpit salonowy – przestrzeń dzienna dla wszystkich użytkowników jachtu – daje możliwość przygotowywania posiłków bez konieczności schodzenia pod pokład, zapewnia wspólny relaks dla całej załogi oraz chroni przed deszczem i wiatrem. · Przestronne i funkcjonalne wnętrze – pozwala wygodnie spędzać czas na wodzie. Pełna wysokość stania oraz liczne szafki i półki zapewniają komfort aby każdy poczuł się,jak w domu. · Kadłub o długości 8,30m z 3 zamykanymi kabinami sypialnym, z pełną wysokością stanie oraz umeblowaniem. · Kadłub pół- ślizgowy – to ekonomia i bezpieczeństwo. Niewielka moc silnika zapewnia mniejsze spalanie, a konstrukcja kadłuba oferuje możliwość szybszego płynięcia w pół- ślizgu, aby w razie zagrożenia umożliwić bezpieczne przemieszczanie się. · Różne wersje napędu- silniki zaburtowe o różnej mocy, stacjonarne diesel na wale prostym oraz z przekładnią Z - spełnią oczekiwania wymagających klientów.  
Balt 818 Tytan - 2013/2014
Pierwszy polski spacerowy jacht pół-ślizgowy. Polski Jacht Roku 2015. Idea pierwszego polskiego pół-ślizgowego jachtu spacerowego zrodziła się w wyobraźni współwłaścicieli firmy Yachts Export Poland w 2012 roku. Jej inspiracją były doświadczenia i opinie użytkowników spacerowych łodzi wypornościowych, których zarówno manewrowość, jak i osiągane prędkości były ograniczone przez kształt kadłuba. Forma kadłuba wypornościowego nie pozwolała na uzyskanie prędkości maksymalnych większych niż 15 km/h – jakże potrzebnych w sytuacjach zagrożenia takich jak załamanie pogody, kurs kolizyjny, czy silny nurt rzeki.Balt 818 Tytan zaprezentowany został pierwszy raz w grudniu 2013 (Pra-premiera), oraz oficjalnie podczas warszawskich targów Wiatr i Woda w 2014 roku. Balt 818 Tytan połączył w sobie wszystkie najważniejsze założenia projektowe: Możliwość uzyskania pół-ślizgowych prędkości maksymalnych (Vmax = 18-33 km/h) Kadłub doskonale spisujący się zarówno na wodach śródlądowych, jak i morskich przybrzeżnych – zapewniający właściwą stateczność i stabilność kursową. Przestronny kokpit z pełną wysokością stania dla wysokich użytkowników, mogący pomieścić 6os. Pełna wysokość stania wewnątrz, aż do koi dziobowej, a także w kabinie sanitarnej 6 miesc sypialnych Możliwość transportowania na przyczepie podłodziowej o DMC 3500kg Kadłub o nowoczesnej, eleganckiej linii projektowej. Balt 818 Tytan zdobył wiele nagród w tym naważniejszą – został uznany za Polski Jacht Roku 2015.Yachts Export Poland sp.j. jest zarówno właścicielem praw autorskich projektu jachtu, jak również jego wyłącznym dystrybutorem w Polsce. Producentem jednostki jest stocznia Balt Yacht sp.j. z Augustowa.
Aquaner 40 / Aquaner 29 - 2014/2015
Pierwszy polski seryjnie produkowany pływający dom. Pomysł projektu domów na wodzie powstał w 2014 roku. Ten projekt stworzyliśmy rówież w oparciu o opinie klientów, a tym razem także specjalistów w branży hotelarskiej. Tym razem skupiliśmy się na osobach, które lubią wypoczynek na wodzie, ale nie chcą lub nie potrafią pływać łodzią. Pływające domy powstały także jako altrnatywa dla coraz bardziej zatłoczonych mazurskich portów. Konstrukcja jednostek Aquaner opiera się na dwóch pływakach, w których umieszczone są duże zbiorniki (woda, fekalia, paliwo) zapewniające użytkownikom autonomię. Wnętrze podzielone jest tak, aby mogły w nim mieszkać wygodnie jedna lub nawet dwie rodziny. W większym domku dwie sypialnie z niezależnymi łazienkami połączone są wspólnym salonem z wyspą kuchenną. W wersji mniejszej jest jedna sypialnia z łazienką oraz salon z aneksem kuchennym. Każdy dom posiada dodatkową, bardzo dużą przestrzeń w postaci górnego tarasu. Aquaner 40 został po raz pierwszy oficjalnie zaprezentowany na VIII Mazurskich Targach Sportów Wodnych w porcie Stranda w Giżycku,gdzie podbił serca publiczności. Najważniejsze zalety pływających domów Aquaner: Możliwość przemieszczania się po rzekach, kanałach i jeziorach bez uprawnień motorowodych, Przestrzeń i wygoda jak w domu, bliskość naury i swoboda przemieszczania się jak na łodzi, Szeroka gama materiałów i kolorów umożliwia dowolną personalizację wnętrza, Pełne wyposażenie AGD w opcjach dodatkowych. Aquaner zdobył główną nagrodę Publiczności w porcie Stranda oraz główną nagrodę w kategorii Premiery 2015. Yachts Export Poland sp.j. jest zarówno właścicielem praw autorskich projektu domów, jak również ich wyłącznym dystrybutorem na świecie. Producentem jednostki jest stocznia Delphia Yachts Kot Sp.j. z Olecka. Przejdź do danych technicznych Aquaner 40 Przejdź do danych technicznych Aquaner 29 
989 Platinum - Nowość 2017
Pierwszy polski spacerowy jacht pół-ślizgowy z kokpitem salonowymPierwszy polski jacht spacerowy w wersji Flybridge. Pomysł stworzenia jachtu spacerowego i pół-ślizgowego zrodził się ponownie dzięki umiejętności słuchania klientów i użytkowników jachtów motorowych. Idea jednostki z kokpitem salonowym oraz wersją Flybridge jest materialnym odzwierciedleniem potrzeby komfortu i oczekiwań funkcjonalno-użytkowych łodzi. Przestronny salon w kokpicie z niezwykle wygodną 8-osobową sofą, podwójną ergonomiczną sofą sternika oraz kambuzem był dotąd nieznany na rynku jachtów spacerowych. Użytkowanie dzienne jachtu w kokpicie salonowym zapewnie nam stały kontakt zarówno z innymi członkami załogi, jak i otaczającą przyrodą. Dla spragnionych słońca i widoku z góry stworzona została wersja Flybridge - sięgnij wzrokiem tam, dokąd inni nie są w stanie. Projektując jacht 989 Platinum nie zapomnieliśmy o innych najważniejszych zaletach: Kadłub zapewniający użytkowanie pół-ślizgowe (wersja 2-kabinowa z największymi silnikami) Nowoczesna, szlachetna stylistyka kadłuba Ergonomia użytkowania Różnorodność aranżacji : wersje 2,3 oraz 4 kabinowe ; 1 lub 2 toalety oraz pom.gospodarcze Różnorodność napędów: 1 silnik wbudowany lub 1 silnik zaburtowy, bądź 2 silniki zaburtowe. Funkcjonalność wnętrza: pełna wysokość stania we wszystkich kabinach oraz toalecie. Każda kabina sypialna wyposażona została w meble oraz szafę. 989 Platinum w wersji prototypowej pokazany został po raz pierwszy publiczności we wrześniu 2016 roku. W listopadzie odbyła się niemiecka premiera jednostki podczas wystawy Boat & Fun Berlin 2016.Yachts Export Poland sp.j. jest zarówno właścicielem praw autorskich projektu jachtu, jak również jego wyłącznym dystrybutorem na świecie. Producentem jednostki jest stocznia Delphia Yachts Kot Sp.j. z Olecka.  
Balt 1018 Tytan - Nowość 2018
  Najnowszy projekt firmy Yachts Export Poland sp.j. - Balt 1018 Tytan - pół-ślizgowy, luksusowy jacht motorowy dla wymagających. Opracowując nasz kolejny projekt postawiliśmy sobie za cel sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów. Balt 1018 Tytan posiada jasne, przestronne i funkcjonalne wnętrze. Pod pokładem znajdziemy dwie zamykane podwójne kabiny sypialne oraz obszerną i w pełni wyposażoną łazienkę – każda z kabin z pełną wysokością stania. Dostępna jest zarówna wersje 2-, jak i 3-kabinowa. Kambuz oraz salon tworzą kokpit salonowy zgodny z najnowszymi trendami w produkcji łodzi. Takie rozwiązanie pozwala na jeszcze lepsze wykorzystanie wspólnego czasu przez całą załogę, oraz na doskonałą zabawę i relaks podczas wspólnego gotowania i spożywania posiłków na wodzie. Przeszklony kokpit umożliwia podziwianie widoków i jednocześnie chroni przed wiatrem i niepogodą. W słoneczne dni szczególną uwagę zwraca wersja Flybridge z opcją drugiego stanowiska sterowania. Przestrzeń pod pokładem służy zaś do spokojnego, komfortowego nocnego wypoczynku. Balt 1018 Tytan będzie posiadał różne wersje napędu, w zależności od indywidualnych preferencji klienta. Główne zalety łodzi Balt 1018 Tytan : Nowoczesna stylistyka jachtu. · Kokpit salonowy – przestrzeń dzienna dla wszystkich użytkowników jachtu – daje możliwość przygotowywania posiłków bez konieczności schodzenia pod pokład, zapewnia wspólny relaks dla całej załogi oraz chroni przed deszczem i wiatrem. · Przestronne i funkcjonalne wnętrze – pozwala wygodnie spędzać czas na wodzie. Pełna wysokość stania oraz liczne szafki i półki zapewniają komfort aby każdy poczuł się,jak w domu. · Wersja Flybridge – zapewnia niesamowite widoki z poziomu dachu, powiększa przestrzeń na łodzi o miejsce do opalania, wypoczynku, a także opcjonalnie dodatkowe miejsce do sterowania. · Kadłub pół- ślizgowy – to ekonomia i bezpieczeństwo. Niewielka moc silnika zapewnia mniejsze spalanie, a konstrukcja kadłuba oferuje możliwość szybszego płynięcia w pół- ślizgu, aby w razie zagrożenia umożliwić bezpieczne przemieszczanie się. · Różne wersje napędu- silniki zaburtowe o różnej mocy, stacjonarne diesel na wale prostym oraz z przekładnią Z, spełnią oczekiwania wymagających klientów.