Yachts Export Poland

Wyłączny Dystrybutor spacerowych jachtów pół-ślizgowych Stoczni BALT YACHT K.A.iB.Kozłowscy sp.j. Balt 818 Tytan, Balt 918 Tytan oraz Balt 1018 Tytan.

Pasja rodzi profesjonalizm,
profesjonalizm daje jakość,
a jakość to luksus w życiu.
Współwłaściciele Firmy

Sun Camper 35
  • Opis
  • Dane Techniczne
  • Wyposażenie
  • Galeria

SunCamper 35 to znakomita jednostka do rekreacyjnego pływania rodzinnego, a także do pływania czarterowego z załogą dziesięcioosobową (pływanie dzienne). Powstał on na bazie 8 lat doświadczeń z produkcji i eksploatacji swego poprzednika – popularnego SunCampera 30. SunCamper 35 wyróżnia się nowoczesną nietypową sylwetką, doskonałym hydrodynamicznie kadłubem, przestronnym wnętrzem, małym zanurzeniem, ekonomicznością oraz świetną jakością wykonania.

KOMFORT I PRZESTRZEŃ

Duży funkcjonalny kokpit ze stołem i wieloma miejscami do siedzenia, pokład słoneczny na dachu z miejscem do opalania się oraz opcjonalnym, dodatkowym stanowiskiem sterowym, tzw. flybridge, jak również ławeczka dziobowa, przestronny salon z wyposażoną kuchnią oraz wygodną jadalnią, 2 funkcjonalne łazienki oraz 7 miejsc do spania z pełną wysokością stania (3 w luksusowej sypialni dziobowej, 2 w koi rufowej oraz 2 w salonie) – to wszystko sprawia, że przebywając na SunCamperze 35 poczujesz się ekskluzywnie i komfortowo.

BEZPIECZEŃSTWO

Wielkie, przestronne okna i tylne drzwi przesuwne zapewniają znakomitą widoczność na wszystkie strony, a boczne drzwi przesuwne przy sterówce umożliwią sternikowi samodzielne manewry tj. dobijanie czy cumowanie. Prędkość spacerową ale i moc potrzebną aby uchronić się przed niepogodą lub trudnymi warunkami na wodzie zapewnią uciągowe silniki zaburtowe do 115 KM, silniki stacjonarne oraz oryginalny kształt kadłuba o bardzo małych oporach hydrodynamicznych. Dla podniesienia bezpieczeństwa na łodzi zostały zamontowane relingi oraz zaprojektowano komfortowe przejście z kokpitu do dziobu i wokół całej łodzi.

DOSKONAŁA MANEWROWOŚĆ I STATECZNOSĆ KURSOWA

Jest możliwa dzięki silnikowi zaburtowemu w połączeniu z dziobowym sterem strumieniowym oraz specjalnie ukształtowanym kilom na dnie. Kile jednocześnie chronią dno i śrubę napędową silnika przed kolizją z przeszkodami podwodnymi.

WYGODNA KOMUNIKACJA Z LĄDEM

apewnia: niska prawa burta, platforma rufowa, furtka dziobowa z małą platformą oraz małe zanurzenie kadłuba pozwalają na komfortowe dochodzenie do brzegów czy plaży dziobem i rufą.

ODKRYWANIE NIEDOSTĘPNYCH WÓD

Niemal wszystkie akweny staną się dostępne dzięki: małemu zanurzeniu, optymalnej szerokości łodzi – 3m (wąskie śluzy, przewężenia kanałów, wózki pochylni), ograniczonej wysokości nad linią wodną (3,5 m; 2,9 m po położeniu maszciku sygnałowego czy zaledwie 2,55 m po zdemontowaniu relingu i owiewki na dachu oraz położeniu maszciku (niskie mosty do pokonania!).

RÓŻNORODNOŚĆ NAPĘDÓW

SunCamper 35 może być napędzany rekomendowanymi silnikami zaburtowymi uciągowymi o mocach od 25 do 115 KM. Na spokojne wody jeziorne, kanały i rzeki o słabym prądzie wystarcza silnik uciągowy 25 KM pozwalający osiągać prędkości do 13 km/h. Do prowadzenia houseboata bez uprawnień zalecane są silniki uciągowe o mocy 40-50 KM, które pozwalają osiągać prędkość do 15 km/h. Z silnikiem uciągowym o mocy 100-115 KM SunCamper 35 może pływać w tzw. półślizgu z prędkością do 25 km/h.

 

Silniki zaburtowe zamocowane są na pawęży kadłuba na specjalnym wysięgniku co pozwoliło na unikniecie ukształtowania w kadłubie głębokiej miski silnika i straty wielkości kokpitu. Silnik zaburtowy w połączeniu z dziobowym sterem strumieniowym zapewnia SunCamperowi doskonałą manewrowość zarówno do przodu jak i wstecz. Ponadto silnik zaburtowy po jego uniesieniu pozwala na dochodzenie rufą do płytkiego brzegu czy plaży i zejście na ląd bezpośrednio z platformy lub za pomocą trapiku.

Dla zredukowania niewielkiego hałasu od silnika przewidziano opcyjną dzwiękochłonną uchylną pokrywę silnika umieszczoną między platformami rufowymi.

Oprócz zalecanego napędu silnikami zaburtowymi SunCamper może być napędzany stacjonarnym zespołem sail-drive z silnikiem Diesla o mocy do 60 KM.

Najnowsza technologia pozwala również zastosować silniki elektryczne lub napęd hydrauliczny.

EKONOMIA

Przy optymalnym silniku 50 KM i ekonomicznej prędkości 10 km/h zużycie paliwa wynosi zaledwie 2,5 – 3 l/h

ŁATWY TRANSPORT LĄDOWY (BEZ PILOTA)

 Umożliwia go umiarkowana masa jednostki do 3,8 tony, szerokości 3 m i wysokości transportowej na przyczepie samochodowej do 4 m (wiadukty)


ProducentBALT YACHT K.A.i B.Kozłowscy sp.j.
Długość kadłuba10,60 m
Szerokość kadłuba3 m
Zanurzenie0,60 m
Waga standardowa3700 kg (bez silnika)
Zbiornik wody240- 340 l
Zbiornik fekaliów60- 140 l
Zbiornik paliwa120 - 200 l
Silnik (KM)25-115 KM zaburtowy, 27- 60 KM stacjonalrny diesel S-drive
Koje / Osób7 / 10
Kategoria CEC-10


Pokład i kokpit

  • Biały kolor żelkotu kadłuba i pokładu (powierzchnie antypoślizgowe)
  • Okucia pokładowe ze stali nierdzewnej A4 (kosze, relingi)
  • Dziobowe siedzisko na pokładzie
  • Dziobowy luk kotwiczny
  • 8 knag cumowniczych
  • Drabinka rufowa teleskopowa z rączkami
  • Drzwiczki dziobowe
  • Liny cumowe D14 (2x11m)
  • Miejsce na butlę gazową (11kg)
  • Zamykane bakisty w kokpicie
  • Panoramiczne okno przednie szklane
  • Okna boczne szkane
  • Listwy ochronne ze stali A4 na 3 kilach kadłuba
  • Listwa odbojowa

Wnętrze

  • Zabudowa kabiny w HPL: orzech, dąb polski
  • Przestronne wnętrze z pełną wysokością stania
  • Fotel pilota (regulacja przód – tył) + materace i siedzenia kabiny (kolor do wyboru)
  • System sterowania hydraulicznego z kierownicą
  • Otwarta podwójna koja dziobowa z dodatkową pojedyńczą koją na lewej burcie, szafką, półkami i wywietrznikiem UFO oraz lukiem otwieranym
  • Otwarta koja rufowa z półkami i lukiem otwieranym w szybie
  • Dineta z prostokątnym stołem – składanym jako podkład pod materace do spania
  • Główna (rufowa) kabina łazienkowa z laminatu z miejscem na toaletę, umywalką, schowkiem pod umywalką, prysznicem (odpływ wody na zewnątrz), lukiem otwieranym oraz szybą z zasłonką
  • Kabina łazienkowa dziobowa z umywalką, miejscem na toaletę, schowkiem pod umywalką i wywietrznikiem UFO
  • Kambuz z kuchenką gazową dwupalnikową i zlewozmywakiem, blat z corianu, szafki, szuflady
  • Instalacja gazowa  z reduktorem
  • Instalacja wody zimnej z pompą (ciepła woda przy wyborze opcji bojlera)
  • Zbiornik na wodę – 240 l.+wskaźnik i czujnik
  • Zbiornik paliwa ok. 190 l.+ wskaźnik i czujnik
  • 2 gaśnice w sterówce -2kg.
  • 2 okna boczne otwierane (przesuwne)
  • Imitacja teaku na podłodze w kabinie
  • Rozsuwane drzwi kabiny – 3 częściowe
  • Rozsuwane drzwi boczne sternika

Elektryka

  • Oświetlenie nawigacyjne LED
  • Oświetlenie wewnętrzne LED
  • Tablica elektryczna 6-poz.
  • 1 wycieraczka przedniej szyby sternika
  • Sygnał dźwiękowy
  • 2 pompy zęzowe elektryczne
  • 2 gniazda zapalniczki 12 V (1 szt.okolice konsoli, 1 szt.okolice stolika przy dinecie)
  • 1 akumulator żelowy130 Ah (ster strum.)
  • 1 akumulator żelowy 130 Ah (użytkowy)
  • Dystrybutor prądu na 3 akumulatory
  • Wskaźnik naładowania akumulatorów
  • Dziobowy ster strumieniowy z panelem sterowania Lewmar 140 mm.-2 kW


Pozostałe w tej kategorii

x
Polityka Plików Cookies

Nasza strona korzysta z plików cookies. Używamy ich w celu poprawy jakości świadczonych przez nas usług. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody, możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Więcej informacji na temat wykorzystywanych przez nas informacji zapisywanych w plikach cookies znajdziesz w polityce plików cookies. Czytaj więcej.